Haram vs haram

Yang Nie dah keluaq FATWA HARAM...

http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/2047782/yoga2-main_Full.jpg



JADI nak tanya yang nie plak.. bila nak keluaq FATWA nya..??

http://www.gua.com.my/photobank/2008/3/13/full/MPPB_04045.jpg


Tahniah kepada Majlis Fatwa Kebangsaan kerana mengeluarkan fatwa haram keatas senaman Yoga yang di katakan mempunyai unsur agama dan pemujaan.. cuma sekarang ni timbul soalan ramai tok-tok guru dan para ustaz menyatakan bersanding tue haram..aku tak tau la sebab aku bukannya pandai sangat bab agama ni ..dulu maso blajaq dulu...aku ingat ustaz ada sebut dia kata bersanding nie haram..dalam syariat tadak cuma yang orang kita dok ikut nie terutama orang melayu di sebabkan adat..aku tatau la tapi mintak pandangan orang yg cerdik pandai bab agama ni tolong terang sat pasaipa yg dikatakan bersanding tue haram...dan kalu benarlah ianya haram, pasaipa Majlis FatwaKebangsaan tidak keluarkan fatwa bab bersanding nie.. konpius..konpiussss..~!!

0 Responses to Haram vs haram